Się Żyw

WAŻNE! Jeśli kupujesz tylko e-book, warsztat, szkolenie, od razu po zakupie otrzymasz na maila link do jego/ich pobrania! Jeśli kupujesz inne produkty, wymagające wysyłki, link do pobrania e-book, otrzymasz po ich wysłaniu. Prosimy o wpisywanie prawidłowych adresów mailowych aby produkty cyfrowe od razu trafiały do Państwa.

Co to jest GKI?

GKI to skrót od Glucose Ketone Index, czyli bardziej zrozumiałymi słowami, to stosunek glukozy we krwi do ketonów.

Co nam daje ta wiedza?

Znając nasze GKI jesteśmy w stanie ocenić w jak zaawansowanej ketozie jesteśmy.

GKI Interpretacja Najlepszy dla
9.0 lub wyższy Nie jesteś w ketozie Ten poziom oznacza, że nie stosujesz diety ketonowej lub dopiero niedawno ją zacząłeś
6,0–9,0 Jesteś w niskiej ketozie Idealnie dla osób, które chcą dbać o swoją sylwetkę i zdrowie
3,0–6,0 Jesteś w niskiej ketozie Dla osób z cukrzycą typu 2, insulinoodpornością, otyłością, problemami metabolicznymi
1,0–3,0 Jesteś w głębokiej terapeutycznej ketozie Dla osób, które używają ketozy w celach leczniczych takich chorób jak: rak, epilepsja, alzheimer, parkinson, chroniczne stany zapalne.
1,0 lub mniej Bardzo głęboka terapeutyczna ketoza Ten poziom można zazwyczaj osiągnąć jedynie w przypadku rygorystycznych, nadzorowanych medycznie diet ketogenicznych
0

Your Cart Is Empty

No products in the cart.